ul. Modrzewiowa 30,
37-500 Jarosław,
woj. podkarpackie


Tel.: 601-647-613
zwroty@pescavio.pl

NIP: 6762397677

Informacje

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco informowany mailową o zmianach statusu zamówienia. Czas wysyłki zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 4 dni roboczych od jego złożenia lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Czy mogę dokonać zwrotu zamówienia?

Tak, każdą rzecz można zwrócić do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Zwracany towar nie może mieć śladów użytkowania oraz powinien zawierać komplet oryginalnych metek. Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu i formularz zwrotu.

Kto płaci za przesyłkę podczas zwrotu zakupionego towaru?

Za przesyłkę zwrotną płaci klient.

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane tj. jego status nie został zmieniony na WYSŁANE, a chcesz z niego zrezygnować, skontaktuj się z nami przez adres e-mail kontakt@pescavio.pl, lub telefonicznie +48 601 647 613. Podaj numer zamówienia i swoje dane.

Czy będzie jeszcze dostępny dany produkt?

Staramy się, aby każdy produkt był dostępny, który został wyprzedany. Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest zapisanie się na naszej stronie www.pescavio.pl na powiadomienie o produkcie. Otrzymasz wiadomość e-mail, jak tylko pojawi się on ponownie w sprzedaży.

Masz jakieś pytania?

Zapraszamy do kontaktu